Thursday, August 14, 2008

計劃旅行~~

計劃旅行?講真.次次去旅行我都冇計劃..想去就去..去到先算.最多睇下旅遊書.有乜地方去.
今次友人唔做辭職去三個月旅行.雖然delay 了半年再次計劃出發.不過我都係冇計劃點玩.
有少少去到先算.一個月真的太少了.只去得一個國家.最大問題係如果同朋友一起出發.可能有些地方我不太想去(今次旅行不是首個要去的地方).可能要遲一個月出發先join 他們.不過時間怎樣夾?
如果朋友首站去我想去的地方.他們又要浪費了一些時間去回頭路.

所以旅行計劃就給我朋友決定先.睇下時間上怎安排.不過我相信一定解決得到.
如果最後沒有方法解決.可能又獨自上路.

旅行日期迫近.簽證都開始申請,我又買了一些乜乜15分鐘西斑牙語學,真係15分鐘呀~~~好得
我只係聽了15分鐘咁耐.係一個星期...唔係一日.之後隻vcd又放在我前面對住我.又係果句懶.
我諗希望記得 1-10 點讀已經好好..哈...我會努力..再來15分鐘.

對我來講.旅行事前的計劃只是一個簡略的計劃,好多時都是到當地即場決定,應變.當然有計劃
總會安心一點.知道自己目的地在那裡.可能我喜歡未知的完素.探險的感覺.

所以我人生都沒有什麼大計劃.到時先算?我又不太想.........這個旅行可能會有一些啟發.希望.....
好像都係時候諗一諗....

No comments: