Wednesday, August 13, 2008

危險駕駛

我唔係講我駕駛果時好危險,係我成日令到跟我車尾的人好危險.
上次跌側袋事件後.今次又跌另一樣野落街,
我懷疑有一日會比人告我在公路上亂掉垃圾影響駕駛人士安全,
而罰我1500 加停牌,果1500係亂掉垃圾費用.
講返事件發生經過.原本用開的頭盔面鏡花了.又懶得去換.加上其實想換個新的.
面鏡花到,連日頭望出去都矇朧一片,這個星期都沒有拉下面鏡來揸車,結果會點
未係被風吹到面歪歪.那天第一次揸車入天水圍工作.完事後就換了後備的頭盔用.
把用開的放左尾位.好似平時放後備頭盔一樣.
當我返到停車場的時間(天水圍去黃大仙 半個鐘有多的車程),
就發覺不見了頭盔加 左邊指揮燈,左邊只有幾條電線突了出來.望住呆了一陣.
想起過長青隧道的時候,聽到怪聲,可能就係在那時候跌了下來,掛在後尾燈,再扯
爛了指揮燈.
邊個話揸電單車危險,跟我車尾就更加危險.分分鐘有驚喜.
各位老友"記住唔好跟我車尾"

No comments: