Saturday, June 20, 2009

不開心

近來對很多事情不滿令到我自己不開心.
同事忘記mark court 次數,令到我以為同事今個月只做了一次court.原來幾日前已做了一次.
同事mark車牌拍賣給上星期已做了一次的同事.我電話提醒他.他只說不緊要.好簡單 :(
同事自發影一些相片,同事說出面沒有叫影..不用交出去.雖然沒有叫影,同事主動去做,如果太差就話不交出去,同事多做多錯,少做少錯的態度...唉.
同事早返了十多分鐘同另一個同事說,我早返了十多分鐘..我早些走得唔得?@@
投訴事件其實同事要不要向投訴人道歉?我想不通?

我諗遲早會亂發皮氣.因為我其實皮氣唔係咁好.

***原來同事不知道要mark court 次數的 ****

2 comments:

雀 said...

將太多令人忟,唔開心o既事積埋一齊,只會令自己更忟,所以盡量諗d開心o既事,令自己平靜先,再去慢慢做決定~

Anonymous said...

馬騮...加油

siuling