Thursday, June 18, 2009

投訴事件

同事因正生書院事件睇不過眼之下與居民發生一些口角,事主發投訴信給公司.經一輪解釋都算明白前因後果.
晚上食飯的時間,某某高層無啦啦坐過來一起食飯.我已經差不多食完了.講開這件事,我當然明白同事情況,講發生經過加以分析.點知某某黑起面就一句."你唔好成日幫你d 同事".我立即無聲出,不想同佢再講.飲一杯水後就話有相收走了.如果我再講落去我會講粗口的.
事件發生了,同事有事你會唔會唔幫唔支持佢?就算有錯都要減到最少程度的傷害.
其實我想問一句某某高層.如果你那邊有人做錯了事.你會唔會幫,會唔會支持.或者你只係會支持某一個人?

No comments: