Sunday, August 09, 2009

唔好當我地傻!好心....騙人就高明一些

某人放四日假前一日的工作天,打電話回公司說因肚痾,嘔而不能工作,但離那工作的時間差十多分鐘就開始,而且他已到達工作地點了.十多分鐘的時間,跟本不可能找同事幫助,在沒辦法下他當然要完成那份工作.完成後他又打電話回公司說我現在做了相片先,一陣再回大埔當作上班.連病假,調假都不想取.同事當然回答.你病了就去睇醫生啦,返來公司傳染給別人.而且公司入閘前要量體溫.他計劃沒法得逞.

我們幾個同事當然不相信他病了.因為疑點重重.

第一:如果你又痾又嘔,腸胃炎的話,跟本上沒有可能搭車出去工作.
第二:如果你一起身就病了,未開工就打電話回公司請病假啦.不用那麼急先打 回公司沒可能去到工作地點先發病呀.唔想開工呀..當放多半日假就真.
第三:如果病了又不想請病假.又不調假.當上班.之後的工作又不用做.咁"著數". 個個學你一樣,攝影部就唔駛開工啦.日日病假當開工..幾好呀.

個個都知你騙人.唔好當所有人都傻...放假前一日放病假.係人都知九成係假病.假病得來人地冇你符先高招.如果係我就---------晨早打回公司話病.發燒,肚痾,嘔...乜都好.坐堂一定唔會叫你開工.最好你再比少少錢去睇醫生,有醫生紙.我連假都唔調.我比得起錢...你吹咩..咁先高招.又要貪到盡.又比人睇穿,得不償失.
重有你放假前想早走..未前一日話比分工作的同事聽..唔駛做無謂的事情.
個個人都知你出名...............以你咁的職位可以唔死...HAHA....你好野.....我學唔到啦.

No comments: